وبلاگ شخصی من

ماه مبارک رمضان مبارک

وبلاگ شخصی من

ماه مبارک رمضان مبارک

۱۰تیر
روز نو :

مدیرعامل باشگاه سپاهان از مذاکره با لوسیانو پریرا، محمدرضا خلعتبری و هاشم بیک‌زاده خبر داد.

مهرزاد خلیلیان در حاشیه بازی تیم ملی فوتبال جوانان با تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه به علت جذب بازیکن خوب برزیلی به برزیل رفته است، اظهارکرد: از باشگاه سانتوس دیدن کردم و سه بازیکن در برزیل را مد نظر داریم که با یک نفر از آن‌ها به صورت جدی وارد مذاکره شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مهدی شریفی، علی کریمی و محرم نویدکیا از محصولات آکادمی و تیم‌های پایه سپاهان هستند، اظهارکرد: در حال حاضر می‌بینیم که از تیم‌های پایه سپاهان نیز در تیم ملی حضور دارند و در آینده از تیم‌های آکادمی سپاهان ستاره‌هایی به فوتبال ایران معرفی خواهد شد.

خلیلیان در پاسخ به این سوال که آیا با جواد نکونام وارد مذاکره شده‌اید و خلعتبری و هاشم بیگ‌زاده زرد پوش می‌شوند یا خیر؟ افزود: جواد نکونام جزو بازیکنان ممتاز کشور است و زمانی که یک بازیکن در اختیار یک تیم باشد ما نمی‌توانیم به صورت رسمی با او وارد مذاکره شویم و با جواد نکونام تماس‌هایی گرفته شد که حضور جواد نکونام در سپاهان منتفی شده است، در خصوص خلعتبری نیز ما با مدیر برنامه‌های خلعتبری ارتباط داریم و پیوستن خلعتبری و هاشم بیک‌زاده پنجاه- پنجاه است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص ضعف سپاهان در خط حمله گفت: آمارها نشان می‌دهد که دو فصل پیش٦٠گل در لیگ برتر زده‌ایم و در فصل گذشته ٣٠ گل زدیم که این نشان می‌دهد در خط حمله ضعف داشته‌ایم و برای حل این مشکل با چند فوروارد وارد مذاکره شدیم که یکی از این فوروارد‌ها لوسیانو پریرا است.

وی خاطرنشان‌کرد: سپاهان به دنبال نام‌ها نیست، بلکه به دنبال انگیزه‌ها و بازیکنان خوب و با انگیزه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
رضا سقایی محمدی

نظرات  (۱)

۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۶ رضا سقایی محمدی
عالیه دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی